رحمتی

هواداران آبادانی به محض ورود «سید مهدی رحمتی» دروازه تیم فوتبال استقلال به زمین چمن ورزشگاه تختی علیه او شعار دادند.

به گزارش مشرق، دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های کشور از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

در فاصله کمتر از 40 دقیقه تا آغاز دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آ‌بادان ظرفیت ورزشگاه تختی کاملا پر شده و حدود 16 هزار تماشاگر صنعت نفت در ورزشگاه حضور پیدا کرده‌اند. هواداران تیم نفت آبادان یکصدا تیم محبوب خود را تشویق کرده و نکته جالب توجه اینجاست که هیچ سکویی به طرفداران تیم استقلال اختصاص داده نشده است. 

* فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان هنگامی که متوجه شد استقلالی‌ها جایی برای نشستن ندارند و سعید فتاحی نیز به این موضوع معترض است به سمت تماشاگران نفت آبادان رفت و از آنها خواست تا پشت نیمکت استقلال را خالی کنند تا تماشاگران استقلال بتوانند در استادیوم مستقر شوند این در حال است که مسئولان باشگاه استقلال به حضور تماشاگران نفت آبادان پشت نیمکت این تیم معترض هستند. 

* سید مهدی رحمتی اولین بازیکنی بود که وارد زمین مسابقه شد و در حالی که با اشکان نامداری برای گرم کردن به زمین آمده بود با اعتراض تماشاگران نفت روبرو شد. هواداران نفت آبادان یک صدا علیه رحمتی شعار دادند که دروازه‌بان استقلال به این موضوع بی‌توجه بود. 

* قبل از حضور سعید فتاحی در داخل ورزشگاه مسئولان انتظامی مسابقه اجازه ورود وی به داخل استادیوم را نمی‌دادند که در این بین فتاحی با سختی وارد استادیوم شد. 

* نکته جالب توجه به هنگام گرم کردن بازیکنان تیم استقلال عکسبرداری پسر شفر از تماشاگران حاضر در استادیوم بود که حضور این همه تماشاگر در ورزشگاه تختی آبادان نگاه پسر سرمربی استقلال را به خود جلب کرده بود. 

* هواداران تیم نفت آبادان که تعداد بسیاری از آنها در بیرون از استادیوم مانده‌اند وقتی ازدحام پشت باجه‌های بلیت‌فروشی را دیدند از روی دیوارها به داخل ورزشگاه خود را رسانه که نیروی انتظامی بلافاصله برای جلوگیری از این اتفاق وارد عمل شد. 

* سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال نفت هنگامی که برای گردم کردن وارد زمین شد مورد استقبال طرفداران این تیم قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس